گزینه های شغلی در بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال به سرعت تبدیل به ستون اصلی تولید درآمد در هر شرکت می شود. حتی مشاغل سنتی آجر و ملات شاهد مزایای ماندن در بالای بازاریابی دیجیتال هستند.

دیجیتال

بنابراین ، این بازاریابان دیجیتال چه کسانی هستند؟ آنها از کجا آمده اند و به چه نوع آموزش و تجربه نیاز دارند؟

پاسخ ها به اندازه گزینه های شغلی موجود متفاوت است ، از تجزیه و تحلیل گرفته تا رسانه های اجتماعی ، و مهارت های مورد نیاز به همان اندازه گسترده و متنوع است. اگر علاقه ای به بازاریابی دیجیتال دارید ، به احتمال زیاد مهارت هایی را دارید که می توانید از آن استفاده کنید. در اینجا برخی از شغل های برتر در دسترس است و چگونه می توانید این مهارت ها را به خوبی استفاده کنید.

مدیر سئو

به عنوان یک مدیر سئو ، شما بر استراتژی کلی شرکت از برنامه ریزی تا اجرای نظارت می کنید. هدف اصلی شما بهبود رتبه شرکت در موتورهای جستجو بخصوص گوگل است. مسئولیتهای شما در صورت لزوم متفاوت خواهد بود اما شامل موارد زیر خواهد بود:

برنامه ریزی

     

  • بازاریابی وب
  •  

  • تجزیه و تحلیل وب
  •  

  • برنامه ریزی استراتژی محتوا
  •  

  • تدوین استراتژی رسانه های اجتماعی
  •  

  • سازماندهی کمپین ها برای بهبود نتایج لیست های جستجو
  •  

  • تدوین استراتژی کلمه کلیدی

این برای چه کسی مناسب است؟

شخصی با سابقه اثبات شده سئو و مهارتهای رهبری خوب ، در این نقش شکوفا می شود. همچنین به دنبال کسی است که سازگاری داشته باشد. شما محرک حضور آنلاین شرکت خواهید بود ، بنابراین باید بتوانید در صدر روندها بمانید و بدانید که چگونه از آنها برای رانندگی ترافیک و افزایش فروش استفاده کنید.

صلاحیت ها

حداقل مدرک لیسانس لازم است و معمولاً حداقل دو سال تجربه مربوط به SEO.

مدیر بازاریابی PPC

به عنوان مدیر بازاریابی PPC ، وظیفه شما نظارت بر فعالیتهای پرداخت برای هر کلیک خواهد بود. شما مسئول اجرای کمپین های مشتری در گوگل Ads و Bing ، Facebook و Instagram خواهید بود. شما به طور خاص کنترل خواهید کرد:

     

  • هدفگذاری مخاطب و انتخاب کلید واژه
  •  

  • نوشتن کپی
  •  

  • اجرای تست A / B
  •  

  • تجزیه و تحلیل داده ها
  •  

  • افزایش ترافیک و کاهش هزینه های تبلیغ از طریق بهینه سازی

این برای چه کسی مناسب است؟

افرادی که عاشق آمار و اطلاعات هستند از این کار هیجان زده می شوند. PPC همه چیز در مورد تجزیه و تحلیل مجموعه داده ها و استفاده از اطلاعات به نفع شماست.

صلاحیت ها

حداقل یک لیسانس در بازاریابی ، رسانه دیجیتال یا یک زمینه مرتبط و مجوز در گوگل Ads (قبلاً گوگل AdWords) یک دارایی است.

Blogger

به عنوان یک وبلاگ نویس ، کار اصلی شما نوشتن ، ویرایش و انتشار مطالب در وب سایت یا وبلاگ است. هدف شما افزایش ترافیک به سایت با نوشتن مطالب مرتبط و آموزشی برای خواننده است. وظایف خاص شما شامل موارد زیر است:

     

  • ارتقاء محصولات از شرکت های وابسته
  •  

  • نوشتن و تحقیق در مورد مقالات
  •  

  • ارائه ترفندها و نکات مفید برای خوانندگان
  •  

  • طرح های ایده پردازی
  •  

  • به روز نگه داشتن روند رسانه های اجتماعی مربوط به مشاغل
  •  

  • حفظ تصویر و لحن نام تجاری در همه پست ها
  •  

  • تبلیغ برند از طریق رسانه های اجتماعی
  •  

  • همکاری با تیم سئو برای اجرای کلمات کلیدی

این برای چه کسی مناسب است؟

البته نویسندگان متناسب با این مقام هستند! اگر شما کسی هستید که دوست دارد یاد بگیرد و تحقیق کند ، این برای شما است.

صلاحیت ها

برای برخی از موقعیت های وبلاگ نویسی داخلی با شرکتهای بزرگتر ، ممکن است شما به یک لیسانس انگلیسی ، روزنامه نگاری یا ارتباطات احتیاج داشته باشید. با این حال ، بازاریابی دیجیتال یک بازی آزاد است و هرکسی که به خوبی بتواند کلمات را به خوبی جمع کند و اطلاعات را ترکیب کند ، می تواند بسیار موفق باشد.

آنفلوآنزا

به عنوان یک تأثیرگذار ، هنگامی که آن را در زندگی روزمره خود می گنجید ، پیام ، محصولات یا خدمات یک مارک را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید. علاوه بر این ، شما به طور مداوم با پیروان خود تعامل خواهید کرد. مسئولیت های شما شامل موارد زیر است:

     

  • تعامل با رسانه های اجتماعی خود را با نام تجاری
  • دنبال کنید
     

  • تبلیغ برند و محصولات یا خدمات آن
  •  

  • استفاده از هشتگ برای اطمینان از ظهور پست های شما در حد ممکن در مکانهای مرتبط

این برای چه کسی مناسب است؟

کسانی که دارای یک رسانه اجتماعی زیر ۱۰،۰۰۰+ دنبال کننده مشغول فعالیت هستند و دارای یک طاقچه هستند ، تأثیرگذار خوبی هستند.

به گفته اینفلوئنسر بازاریابی هاب ، این بازار شامل افراد مشهور ، صاحب نظران صنعت و رهبران فکر ، وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا و میکروسکوپ ها (افراد روزمره ای هستند که به عنوان متخصص در یک منطقه یا طاقچه خاص شناخته می شوند).

صلاحیت

درک صحیح و کارآمد از سیستم عامل های کلیدی رسانه های اجتماعی ، پای شما را به صورت ذاتی ، فعال و مشغول به کار خواهد گرفت.

متخصص بازاریابی و اتوماسیون

به عنوان یک متخصص اتوماسیون بازاریابی ، شما هر روز بر روی استراتژی بازاریابی خودکار یک شرکت تمرکز خواهید کرد. شما از تمام فناوریهای مرتبط با آن مانند طراحی وب سایت و توسعه برنامه مراقبت خواهید کرد. به طور خاص:

این برای چه کسی مناسب است؟

هرکسی که داده ، فناوری و تبلیغات را دوست دارد می تواند این علائق را در این نقش ترکیب کند. نکته اصلی یک حرفه خوب در این زمینه ایجاد کمپین های تبلیغاتی موفق ، راه اندازی آنها ، بررسی داده ها ، بهینه سازی و تنظیم و سپس تکرار مجدد آن است.

صلاحیت ها

اکثر کارفرمایان حداقل یک لیسانس در تجارت یا بازاریابی می خواهند ، اگرچه برخی از آنها به یک مدرک کارشناسی ارشد در یک رشته مرتبط نیاز دارند. داشتن برخی تجربه در صنعت نیز یک دارایی است.

طراح UX

شما به عنوان یک طراح UX (تجربه کاربری) ، مسئولیت آنچه کاربران هنگام تعامل با یک برنامه یا یک وب سایت مشاهده می کنند ، خواهید بود. این شامل همه چیز از روشی است که به نظر می رسد و عملکرد آن تا واکنش عاطفی که هنگام استفاده از آن احساس می شوند ، عمل می کند. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که در طول فرایند با کاربران برای بازخورد مشورت کنید. برخی از وظایف شما شامل موارد زیر است:

     

  • طراحی نرم افزار کاربردی و بصری جذاب
  •  

  • در حال توسعه عناصر رابط کاربری مطابق آنچه لازم است
  •  

  • تنظیم ایده ها با استفاده از صفحه داستانی
  •  

  • آزمایش اشکالات

این برای چه کسی مناسب است؟

UX / UI یک زمینه بسیار تخصصی است و به مهارت های فنی نیاز دارد. نویسندگان کد قبلی ، طراحان برنامه ها و توسعه دهندگان بازی های ویدئویی دسته هایی هستند که در این موقعیت به خوبی عمل می کنند. پیش بینی می شود UX Design یکی از دوازده بهترین شغل برای آینده باشد.

صلاحیت ها

لیسانس در زمینه طراحی ، علوم کامپیوتر یا یک رشته مرتبط لازم است.

مدیر رسانه اجتماعی

به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی ، شما از استراتژی رسانه های اجتماعی شرکت از جمله ایجاد محتوا و تبلیغات مراقبت خواهید کرد. برخی از وظایفی که انتظار دارید انجام دهید عبارتند از:

این برای چه کسی مناسب است؟

هرکسی که عاشق رسانه های اجتماعی است و می تواند از آنالیز استفاده کند ، از این نقش لذت می برد. اگر می دانید چه چیزی در یک پست عالی قرار می گیرد و در تعامل با کاربران اجتماعی بسیار عالی است ، شانس درست است این برای شما مناسب است.

صلاحیت ها

درک جدی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و چگونگی استفاده از آنها برای تولید پیوندهایی که به فروش تبدیل می شوند بسیار طولانی خواهد بود. تجربه SEO یک دارایی است.

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال ، چه صلاحیت هایی را لازم دارید؟

اگر واجد شرایط باشید و برای کار در بازاریابی دیجیتال آماده هستید ، طیف گسترده ای از گزینه ها وجود دارد. امکانات به همان اندازه تمایل شما برای کشف آنها بی پایان است. بازاریابی دیجیتال یک صنعت رو به رشد است که کمی تجربه آن می تواند به درازا بکشد ، اما هیچ وقت دیر نیست که بتوانید صلاحیت های خود را ارتقا دهید. یک سرمایه گذاری اندک در آموزش و پرورش شما را به یک حرفه آینده روشن در این صنعت پررونق تبدیل می کند.

سرمایه گذاری

موسسه بازاریابی دیجیتال دوره هایی را ارائه می دهد از دیپلم حرفه ای گرفته تا کارشناسی ارشد با انعطاف پذیری برای شرکت در دوره های پاره وقت و بصورت آنلاین. این که آیا شما به بازاریابی دیجیتال تازه وارد هستید یا خیر ، تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال معتبر ، یک مزیت رقابتی و مقطعی از مهارت های قابل استفاده در تالارهای مختلف را به شما می دهد.