۳ خط مشی بازاریابی محتوا و چگونگی جلوگیری از آنها

یک مطالعه جدید از Smart Insights نشان داد که بازاریابی محتوا مهمترین روند بازاریابی دیجیتال تجاری برای سال ۲۰۱۵ خواهد بود ، به طوری که ۲۹٫۶ درصد بازاریابان آن را به عنوان بهترین ابزار دیجیتال خود برای سال ذکر کردند.

دیجیتال

با این حال ، بررسی اخیر توسط CMI همچنین نشان داد که هنوز هم مشکلات مزاحم وجود دارد که باعث بازاریابی محتوا می شوند ، نوع مشکلی که می تواند از دستیابی آنها به موفقیت بازاریابی دیجیتال جلوگیری کند. مشکلات اصلی؟ ۵۱٪ از بازاریابان ادعا کردند که اثربخشی محتوا را اندازه گیری می کند ، ۵۰٪ ادعا می کنند که محتوا جذاب را تولید می کند و ۴۶٪ نیز اعلام کردند که این کمبود بودجه است.

مشکلات

ما به بررسی ۳ مشکل اصلی می پردازیم و ۳ راه حل واقعی و بالقوه در حال تغییر استراتژی را کشف می کنیم.

راه حل

برترین خطاهای بازاریابی محتوا (و راه حلها)

بازاریابی محتوا

۱ ٫ اندازه گیری اثربخشی محتوا:

مشکل بزرگ:

بازاریابان دیجیتالی اثبات ارزش محتوای آنها به مدیریت سطح بالا دشوار است. به عنوان مثال ، نسبت دادن هزینه و یا هدایت مشتری به پست های بلاگ یا وبینارهای شخصی بسیار دشوار است. برخی از مدیرانی که ارزش واقعی بازاریابی دیجیتال را نمی فهمند ، می توانند بپرسند ، “نکته چیست و ارزش آن کجاست؟”

چگونه آن را حل کنیم:

بگذارید آنها بپرسند – زیرا می خواهید جواب دهید. امتیاز دهی محتوای Kapost به بازاریاب های دیجیتال کمک می کند تا مشخص کنند چه محتوا افراد را به سمت قیف سوق می دهد ، بنابراین می توانید انواع اصلی محتوای ارزش سرمایه گذاری را تعیین کنید. این ابزار فوق العاده هوشمندانه به شما امکان می دهد ارزیابی کنید که هر قطعه از محتوا چه مقدار منجر و فرصت دارد.

سرمایه گذاری

علاقه مند به دانستن بیشتر؟ این اینفوگرافیک مرتب را بررسی کنید ، که نشان می دهد چگونه خریداران محتوای شما را مصرف می کنند و در چرخه خریداران حرکت می کنند تا منجر به صلاحیت شوند ، چگونه می توان از امتیاز دهی به محتوا استفاده کرد. توصیه ما؟ یافته های جدید خود را روی صفحه گسترده ای درخشان بگذارید و ارزش واقعی تلاشهای بازاریابی محتوای خود را به همتایان تردید خود در جلسه مدیریت بعدی خود نشان دهید. فقط در برابر این عبارت وسوسه انگیز مقاومت کنید: “من به شما گفتم”.

۲ ing تولید محتوای جذاب

مشکل بزرگ:

کمبود منابع ، کارکنان و دانش داخلی می تواند به عدم الهام منجر شود. شاید شما فقط یک نفر را در اختیار تیم محتوای خود قرار دهید ، شاید زمان آنها کم باشد و حجم محتوائی که باید برای آنها ایجاد کند در حال گسترش است.

چگونه آن را حل کنیم:

اول ، مهم است که روی کیفیت بر کمیت متمرکز شوید. چند قطعه به خوبی نوشته شده از محتوای همیشه سبز به شما بهتر از ده ها مقاله عجله از محتوای نازک می پردازد که به سرعت تاریخ خواهند گرفت. برای اینکه مخاطب خود را بیشتر به مخاطب خود جذب کند ، از طنز و سؤالات مربوطه استفاده کنید.

بنویسید مثل اینکه با دوستان صحبت می کنید. مردم وقت ندارند که صحبتهای شرکتی را خنثی کنند. این کار خسته کننده ، ناپایدار و احساس کار است. کار محتوای شما این است که مخاطب خود را زنده و الهام بخش از اقدامی کند. کمک خواستن؟ وبلاگ جان مورم ، Boost Blog Traffic را بخوانید تا ضمن فهمیدن ارزش واقعی ، دانش فنی ، نکات و آموزش ، متوجه شوید که چگونه او یک واکنش عاطفی را در خوانندگان خود ایجاد می کند.

۳: کمبود بودجه

مشکل بزرگ:

چگونه آن را حل کنیم:

ارتباط با تأثیرگذار رایگان است. مطمئناً ، تیم ، زمان ، انرژی و تلاش شما را می طلبد ، اما بسیاری از بازاریاب های پربار ورودی معتقدند که هیچ چیز بهتر از رسیدن واقعی (و مرتبط) نیست. برخی حتی گزینه های توزیع محتوای پرداخت شده را به نفع یک استراتژی ورودی مؤثر ، علی رغم داشتن بودجه سالم برای بازی با آنها ، نادیده می گیرند.

زیبایی ایجاد روابط با تأثیرگذار این است که به شما این امکان را می دهد تا با مخاطبی هدفمند و فعال درگیر شوید – مخاطبی که تأثیر گذاران شما به آن دسترسی داشته و از آن تأثیر می پذیرند. این افراد به طاقچه شما علاقه مند هستند ، حتی سرمایه گذاری می کنند. از این گذشته ، این افراد فقط جعبه “دوست داشتن” ، “جنسیت” و “مکان” را انتخاب نمی کنند. “

آیا می خواهید دریابید که چگونه با تأثیرگذار مناسب پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید؟ این پست وبلاگ یک فرایند گام به گام مفصل را برای کمک به شما درگیر شدن در تأثیرگذاری مرتبط فراهم می کندrs و به طور قابل توجهی دسترسی به محتوای خود را گسترش دهید.

دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های بازاریابی را از طریق LinkedIn ، ​​توییتر ، فیس بوک ، گوگل+ و یوتیوب به شما آموزش می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی فراهم می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا

درباره زارا برک

زارا مدیر بازاریابی دیجیتال موسسه بازاریابی دیجیتال است. او در مورد همه چیز بازاریابی دیجیتال ، از جمله جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، تلفن همراه و Analytics می نویسد. اشتیاق اصلی او ایجاد محتوا و استراتژی تجارت کوچک است.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید