کلمات کلیدی که به حساب می آیند ، چگونه می توان آنها را هدف گذاری کرد و چرا باید

چه از طریق AdWords و چه با جستجوی ارگانی به مخاطبان خود برسید ، کلمات کلیدی شما برای کمپین بازاریابی موتور جستجو خود انتخاب می کنید تأثیر زیادی در میزان پاسخ ، هزینه و نتایج شما دارد

از انواع مسابقات تا خرید ، کلمات کلیدی جستجو تعداد زیادی از انواع و انواع را در بر می گیرد. درک انواع مختلف کلمات کلیدی و اینکه چگونه هرکدام می توانند بر نتایج شما تأثیر بگذارد به شما کمک می کند تا کمپین خود را بهینه کنید و به افرادی که برای تجارت شما مهم هستند برسید.

اگر از AdWords برای ایجاد ترافیک استفاده می کنید ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند تفاوت بین یک کمپین بسیار سودآور و یک بازنده پول باشد.

اگر از بهینه سازی موتور جستجو استفاده می کنید ، انتخاب کلمات کلیدی شما می تواند تفاوت بین یک وب سایت پرسود باشد که در رده کلمات کلیدی با ارزش بالا قرار دارد و ماه های زمان صرف شده برای کلمات کلیدی که به سادگی تبدیل نمی شوند.

در زیر ، ما از اصول اولیه برنامه ریزی کلمات کلیدی ، از انتخاب کلمات کلیدی که باعث ترافیک می شوند ، گرفته تا تفاوت بین خرید اطلاعاتی ، خرید متمرکز بر محصول و کلمات کلیدی واضح و غیر تجاری را پوشش داده ایم.
برنامه ریزی

این که آیا شما یک SEO با هدف بهینه سازی بیشتر کار خود هستید یا یک تبلیغ کننده AdWords به دنبال یک روش سریع و ساده برای بهبود ROI خود هستید ، در ادامه مطلب بخوانید تا بدانید که در واقع کدام کلمات کلیدی حساب می شود ، چگونه آنها را هدف قرار دهید و چرا باید این کار را انجام دهید.

قصد تجاری و تأثیر آن بر کلمات کلیدی

قصد تجاری عامل پول هر کلمه کلیدی است. این نزدیک بودن کلید واژه به یک معامله است. کلمات کلیدی با قصد تجاری قوی بیشتر از کلمات کلیدی با قصد تجاری ضعیف یا بدون تجارت منجر به فروش یا فروش می شوند.

به عنوان مثال ، وانمود کنید که شما دارای یک وب سایت تجارت الکترونیکی هستید که کمربندهای چرمی را به فروش می رساند. از کلمات کلیدی ذکر شده در زیر ، کدام یک قصد تجاری قوی دارند؟

     

  • “بهترین کمربند چرمی زیر ۱۰۰ دلار”
  • دلار

     

  • “حمل و نقل رایگان کمربند چرمی”
  •  

  • “کمربندهای چرمی چگونه ساخته شده اند؟”
  •  

  • “نمونه های کمربند چرمی”

دو کلمه کلیدی اول – “بهترین کمربندهای چرمی زیر ۱۰۰ دلار” و “حمل و نقل رایگان کمربندهای چرمی” قصد تجاری آشکار دارند. مورد اول یک کلمه کلیدی با محوریت محصول است ، و دومین کلمه کلیدی خرید است. ما این نوع کلمات کلیدی خاص را در یک لحظه توضیح خواهیم داد.

کلمات کلیدی سوم و چهارم کلمات کلیدی با قصد تجاری اندک یا کم هستند. سوم سعی در کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ساخت کمربندها دارد و آن را به یک کلمه کلیدی اطلاعاتی تبدیل می کند ، در حالی که چهارم به دنبال نمونه های رایگان محصول ما است و بعید است که به یک خرید واقعی تبدیل شود.

اکنون که با هدف تجاری آشنا هستید ، اجازه دهید این کلمات کلیدی را دسته بندی کرده و توضیح دهیم که چگونه هرکدام به یک رویکرد کمی متفاوت نیاز دارند.

کلمات کلیدی متمرکز بر محصول

کلمات کلیدی متمرکز بر محصول به نوع یا مدل خاصی از محصول مربوط می شوند. در لیست چهار کلمه کلیدی مثال بالا ، فقط یک کلمه کلیدی متمرکز بر محصول وجود دارد: “بهترین کمربندهای چرمی زیر ۱۰۰ دلار”.

افرادی که به جستجوی کلمات کلیدی متمرکز بر محصول می پردازند ، معمولاً در حال مقایسه چندین محصول مختلف هستند تا بهترین محصولات را برای نیازهای خود پیدا کنند. کلمات کلیدی متمرکز بر محصول معمولاً چند ویژگی مشترک دارند:

     

  • آنها به دنبال مقایسه بین محصولات ، مانند “بهترین کمربندهای چرمی”
  • هستند
     

  • آنها در مورد یک محصول خاص مانند “کمربند چرمی ساعت و ساعت” به دنبال اطلاعات هستند
     
  • آنها دسته خاصی از محصول را جستجو می کنند ، مانند “کمربند چرمی ارزان قیمت”
  • قیمت

     

  • آنها مانند “کمربندهای چرمی بررسی شده” به جستجوی محصول می پردازند.

به عنوان یک قاعده کلی ، افرادی که به جستجوی محصول متمرکز هستند ، مشابه خریداران خرده فروشی هستند که اطلاعات مربوط به یک محصول خاص را درخواست می کنند. آنها علاقه مند به خرید آن هستند و ممکن است به مشتری تبدیل شوند ، اما برای انعقاد معاملات نیاز به اطلاعات بیشتری دارند.

هدف قرار دادن کلمات کلیدی متمرکز بر محصول نسبتاً ساده است. برای کلمات کلیدی که مربوط به نوع خاصی از محصول هستند ، کاربران را به یک صفحه اطلاعات مربوط به محصول ارسال کنید. به این ترتیب ، آنها اطلاعاتی را پیدا می کنند تا مشخص کنند آیا محصول مناسب برای نیازهای آنها است یا خیر.

برای مقایسه و مرور کلمات کلیدی ، محتوا ایجاد کنید که محصول شما را با دیگران در گروه خود مقایسه کند. این جستجوگران به دنبال مقایسه ای عادلانه و بی طرفانه هستند – اگر بتوانید آنرا تهیه کنید ، ممکن است به مشتری تبدیل شوند.

خرید کلمات کلیدی

خرید کلمات کلیدی قوی ترین هدف تجاری را دارند. افرادی که در جستجوی خرید کلمات کلیدی هستند معادل آنلاین خریداران است که به فروشگاه خرده فروشی شما راه می روند ، کالایی را انتخاب می کنند ، برچسب قیمت آن را بررسی می کنند و بلافاصله آن را به پیشخوان می برند.

به طور خلاصه ، آنها به احتمال زیاد مردم هستندبرای مشتری شدن. آنها همچنین با جستجوی ارگانیک و پولی با تعداد زیادی از تبلیغات بالاتر از معیارهای سئو برابر و قوی سئو برای بیشتر فهرستهای ارگانیک در صفحه اول ، رقابتی ترین مخاطب هستند.

در لیست ما از چهار کلمه کلیدی مثال بالا ، فقط یک کلمه کلیدی خرید وجود دارد: “حمل و نقل رایگان کمربندهای چرمی”.

خرید کلمات کلیدی معمولاً بالاترین نرخ تبدیل را ایجاد می کند ، زیرا افرادی که در جستجوی آنها هستند در مرحله نهایی فرایند خرید قرار دارند. آنها همچنین از طریق AdWords و تقریباً بیشترین رقابت در جستجوی ارگانیک گرانترین هستند.

هدف قرار دادن خرید کلمات کلیدی بسیار ساده است. از آنجا که این مخاطب آماده خرید است ، کار شما این است که قوی ترین پیشنهاد را برای نیازهای خاص هر جستجوگر ایجاد کنید. این می تواند به این معنی باشد:

     

  • ارائه حمل و نقل رایگان
  •  

  • فروش محصول خود با تخفیف
  •  

  • تهیه یک مورد جایزه رایگان در پرداخت
  •  

  • اجرای یک قرارداد تبلیغاتی

از آنجا که پیشنهادات CPC برای خرید کلمات کلیدی بسیار زیاد است ، بهینه سازی تبدیل می تواند نقش مهمی در کمک به شما برای تولید یک کمپین سودآور داشته باشد.

خرید کلمات کلیدی یک مؤلفه اساسی هر کمپین جستجو ، اعم از پرداختی یا ارگانیک است. شما معمولاً اکثر فروش های خود را از خرید کلمات کلیدی ایجاد می کنید ، با کلمات کلیدی متمرکز بر محصول معمولاً در جایگاه دوم نزدیک قرار می گیرند.

کلید واژه های اطلاعاتی

کلمات کلیدی اطلاعاتی کلمات کلیدی مربوط به دلیل ، چگونگی یا آنچه در یک محصول هستند. افرادی که با استفاده از این کلمات کلیدی جستجو می کنند ، معمولاً می خواهند درباره جنبه خاصی از یک محصول یا فرایندی که محصول به آن مربوط می شود ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

در لیست چهار کلمه کلیدی مثال فوق ، یک کلمه کلیدی اطلاعاتی وجود دارد: “چگونه تسمه های چرمی ساخته می شوند؟”

سایر کلمات کلیدی اطلاعاتی مربوط به مثال ما می تواند موارد زیر را شامل شود:

     

  • “انواع چرم کمربند”
  •  

  • “کمربند چرمی قهوه ای کت و شلوار آبی”

همه این کلمات کلیدی یک ویژگی مشترک دارند: آنها در مورد یافتن اطلاعات بیشتر هستند. در کلمه کلیدی مثال اول ما ، جستجوگر می خواهد دریابد که چگونه کمربندهای چرمی ساخته می شوند. مورد دوم در مورد انواع چرم مورد استفاده در کمربندها ، و سوم به دنبال این است که بدانید آیا کمربند قهوه ای با کت و شلوار آبی مطابقت دارد یا خیر.

این کلمات کلیدی به طور مستقیم تجاری نیستند ، اما قصد تجاری دارند. از آنجا که کلمات کلیدی جستجو مربوط به یک محصول خاص است ، این جستجوگرها به احتمال زیاد علاقه ای به محصول مورد نظر خود دارند.

بهترین راه برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی اطلاعاتی از طریق وبلاگ شما است. پست های وبلاگ حرفه ای که به هر سؤال متداول پاسخ می دهند و اطلاعات جستجوگرها را تحویل می دهند ، جستجو می کنند. هنگامی که جستجوگر به وب سایت شما رسید ، دلیل قانع کننده ای برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود برای آنها فراهم کنید.

کلمات کلیدی اطلاعاتی فوراً به فروش تبدیل نمی شوند ، اما هنوز هم با ارزش هستند. از طریق بازاریابی از طریق ایمیل ، این موارد را در طولانی مدت پرورش دهید و آنها می توانند به مروج فوق العاده و مشتریان وفادار تبدیل شوند.

کلمات کلیدی غیر تجاری

کلمات کلیدی غیرتجاری اصطلاحاتی هستند که بعید به نظر می رسد تاکنون بتوانند تبدیل کنند. قوی ترین مخرج یک کلمه کلیدی غیرتجاری ، کلمه “رایگان” است.

افرادی که به جستجوی کلمات کلیدی غیر تجاری می پردازند ، معمولاً به دنبال ارائه هدایای رایگان ، پیشنهادات و سایر تبلیغات هستند. تنها درصد کمی از این جستجوگرها مشتری می شوند و اکثریت قریب به اتفاق هرگز فروش واحدی را تولید نمی کنند.

اگر محصول دیجیتالی را می فروشید ، کلماتی مانند “torrent” یا “بارگیری مجانی” یا در مورد نرم افزار “cracked” در کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل را نیز خواهید دید. این کلمات کلیدی کلاسیک غیر تجاری است – کلمات کلیدی که بیشتر از کمک به آن به درآمد شما آسیب می رسانند.

اگر یک کمپین AdWords را اجرا می کنید ، بیشتر کلمات کلیدی غیر تجاری در لیست کلید واژه های منفی شما قرار دارند. برای جستجوی ارگانیک ، این کلمات کلیدی به احتمال زیاد به شما صدمه نمی رسانند ، اما می تواند منجر به اتلاف وقت برای مشتریان بن بست و لگد زدن به لاستیک شود.

ایجاد یک کمپین جستجوی متوازن

کلمات کلیدی غیرتجاری به کنار ، کلمات کلیدی و شمول کلمات کلیدی جستجو شامل ترکیبی از کلمات کلیدی خرید ، محصول متمرکز و اطلاعاتی است.

نکته اصلی ایجاد یک کمپین متعادل ، اطمینان از این است که هر کلمه کلیدی مورد نظر شما کاربران را به یک صفحه مربوطه ارسال می کند:

     

  • خرید کلمات کلیدی باید کاربران را به صفحات فرود محصول که برای بالاترین نرخ تبدیل بهینه شده بهینه شده اند ، ارسال کند.
  •  

  • کلمات کلیدی متمرکز بر محصول باید کاربران را به صفحات توضیحات محصول یا مقالات مقایسه محصول که اطلاعاتی را که در جستجوی آنها هستند ارائه می دهد.
  •  

  • کلمات کلیدی اطلاعاتی باید کاربران را به پست های وبلاگ ، راهنماها ، مقاله ها و فیلم هایی که پاسخ های مورد نظرشان را ارائه می دهند ، ارسال کند.

یکی از رایج ترین اشتباهات بازاریابی جستجو ، درمان هر نوع کلید واژه تجاری به عنوان شناسه استمن ، و هدایت کلمات کلیدی خرید ، محصولات متمرکز و اطلاع رسانی همه به همان صفحه فرود.

هنگامی که هر نوع کلید واژه کاربران را در جهت درست ارسال می کند ، می توانید از هر سه نوع کلمه کلیدی تجاری نتایج سودآوری کسب کنید. کلیه ترافیک ها را به همان صفحه فرود ارسال کنید و بیش از یک مخاطب برنده شوید ، اما با هزینه دیگران.

با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب ، کمپین خود را بهبود بخشید

کلمات کلیدی پایه و اساس هر فعالیت جستجوی مؤثر است ، و انتخاب موارد مناسب برای هدفگذاری برای موفقیت ضروری است.

این که آیا شما در حال ساختن یک کمپین جدید هستید یا یک نسخه قدیمی را بهینه می کنید ، کلمات کلیدی خود را با استفاده از چهار دسته بالا گروه بندی کنید و کنترل بیشتری بر ترافیک خود به دست آورید ، تولید تبدیل های بیشتر را آسان تر کرده و کمپینی تولید می کنید که بازده بسیار قوی تری ایجاد می کند. در هزینه تبلیغات