افزایش دسترسی با اینستاگرام هشتگ

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی امروز است و با هشتگ اجرا می شود. استفاده از مقدار مناسب هشتگ و استفاده موثر از آنها ، می تواند در دستیابی به اهداف بازاریابی شما کمک کند. در ادامه بخوانید تا نکات و بهترین روشها برای مواجهه بیشتر با هشتگ های اینستاگرام را بیاموزید.

چرا اینستاگرام هشتگ اهمیت دارد؟

هشتگ ها در اینستاگرام بسیار مهم هستند زیرا می توانند به شما در ارتباط با مشتریان جدید ، گسترش دسترسی ، گفتگوهای جرقه ای و حتی پیگیری مطالب تولید شده توسط کاربر برای برند شما کمک کنند. در دسامبر گذشته ، اینستاگرام ویژگی جدیدی را منتشر کرد که به کاربران اجازه می دهد هشتگ ها را دنبال کنند – نه تنها سایر کاربران مانند گذشته. هر هشتگیتی که می توانید در مورد آن فکر کنید را می توان دنبال کرد این می تواند به طور چشمگیری در تحقیقات هشتگ کمک کند ، زیرا این یک راه فوری برای فهمیدن چگونگی متناسب بودن پست های شما با پست های موجود و هدف قرار دادن مخاطبان خاص است.

هشتگ های عمومی بیشتر معمولاً توسط تعداد زیادی کاربر نظیر # اینستاگود یا # نیویورک دنبال می شوند ، اما هشتگ های خاص تر مانند #detroitshopping (در بالا نشان داده شده) دنبال کننده های کمتری اما مخاطب هدفمند تری خواهند داشت. با هشتگ های سطح بالا در صنعت / طاقچه خود شروع کنید ، سپس به مناطق خاص تر بکشید. به این هشتگ ها به همان روشی که ممکن است با سئو شروع کنید ، فکر کنید. شما برای انجام تحقیقات گسترده با کلمات کلیدی یک یا دو کلمه شروع می کنید ، سپس به جستجوهای دم بلند که کاملاً متناسب با نام تجاری و مخاطبان آن است بروید. هشتگ های اطراف جوامع تأسیس شده همچنین بسته به نوع مارک شما و اینکه این موضوعات محبوب چگونه به پست های شما پیوند می خورند ، می تواند برای نام تجاری شما ، مانند هری پاتر یا Game of Thrones مفید باشد.

انتخاب هشتگ های مناسب

اگر ردیابی و تحقیق هشتگ های دستی بیش از حد وقت شما را می طلبد ، ایده خوبی است که در چند برنامه سرمایه گذاری کنید تا در این راه به شما کمک کنند. ابزارهایی مانند Hashtagify در نسخه های رایگان و پولی عرضه می شوند (با برنامه هایی که در حدود ۹ دلار در ماه شروع می شود) و به شما کمک می کنند تا محبوبیت یک برچسب را تعیین کنید ، هشتگ های مربوط به آن را مشاهده کنید (مفیدترین ویژگی آن) ، بهترین تأثیرگذار را برای این هشتگ در توییتر مشاهده کنید و آخرین موضوعات روند. مثالی را برای #socialmedia در تصویر زیر مشاهده کنید.

دلار

سرگرمی هشتگ- برای برند شما مناسب است؟

اگر از صدای مارک و لباسی با نام تجاری ، مد روز یا جوان استفاده می کنید ، نترسید از برخی از هشتگهای جالب استفاده کنید. آنها به راحتی شخصیت و جذابیت خود را به کاربران اضافه می کنند و توجه بیشتری به برند شما می کنند. مطمئن باشید که از آنها در کنار هشتگ های محبوب تر استفاده می کنید ، زیرا آنها اغلب جستجوهای زیادی را انجام نمی دهند. مثال زیر را از ModCloth ببینید.

اگرچه تعداد هشتگ های محبوب زیادی در این پست وجود دارد (#springfashion ، # ۶۰sstyle و غیره.) ، برچسب های “سرگرم کننده” دیگری نیز وجود دارد ، مانند # flashesofdelight و #thatsdarling. عبارات و سخنان تند و زننده نیز برای این نوع پست ها به خوبی کار می کند. به عنوان مثال ، اگر یک بستنی فروشی دارید ، ممکن است بخواهید برچسب هایی مانند #iscreamyouscream یا #goshawty #itssherbetday را اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که هشتگ ها همچنین می توانند مکان خاص باشند (اطلاعات بیشتر در زیر)؛ مارک خاص (#Toyota ، #Mac ، #Evian)؛ چالش خاص (#ShareaCoke)؛ محصول خاص (#iPhoneX)؛ یا خاص کمپین (Xbox #MakeItYours)؛ احساسات خاص (# خوشبخت ، #inlove)؛ یا رویداد خاص (#SXSW)

این بحث برای بحث وجود دارد که چه تعداد هشتگ ایده آل است. اینستاگرام حداکثر ۳۰ امکان پذیر است ، اما ما توصیه نمی کنیم تا از بسیاری موارد استفاده کنید. همیشه برای بهترین نتیجه از بیش از سه استفاده کنید ، اما نمودار زیر از TrackMaven (یک نقطه نظر) نشان می دهد که باید از مکانی بین چهار تا یازده استفاده کنید.

برای کسب دنبال کننده هرگز از برچسب هایی مانند # like4likes یا # follow4 دنبال کنید استفاده نکنید. این دنبال کننده های بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد ، اما آنها از کیفیت پایین برخوردار خواهند بود و تعامل زیادی با برند شما ایجاد نمی کنند.

ساقه رقابت!

رقبای شما احتمالاً مخاطبی هدف (یا مشابه) شما را دارند ، بنابراین برخی تحقیقات را در مورد پیروان و پست های آنها انجام دهید. فیدهای آنها را دنبال کنید و هشتگ هایی را که از آنها استفاده می کنید ، تعامل زیادی داشته باشید. چند مورد را امتحان کنید و ببینید مخاطب شما چگونه پاسخ می دهد. همچنین می توانید حسابهای تأثیرگذار در طاقچه خود را بررسی کنید تا ببینید که چگونه آنها با مخاطبان خود جذب و درگیر می شوند.

استفاده از هشتگ محلی برای ایجاد آگاهی

استفاده از هشتگ های محلی راهی سریع برای افزایش تعداد دنبال کننده شما است. اگر یک مشاغل محلی هستید (حتی اگر بیشتر فروش خود را بصورت آنلاین انجام می دهید) ، استفاده از هشتگ های مبتنی بر مکان راهی آسان برای ایجاد مخاطبان و ارتباط با او استجامعه کال مردم از پشتیبانی از مشاغل محلی لذت می برند و اغلب در برنامه جستجو می کنند تا مکان ها و محصولات جدید عالی پیدا کنید.

اگر یک تجارت محلی در سیاتل هستید ، ممکن است از هشتگ هایی مانند موارد زیر استفاده کنید:

     

  • #iloveseattle
  •  

  • #seattle
  •  

  • #seattlelove
  •  

  • #seattleevents
  •  

  • #seattleshopping
  •  

  • #shopseattle
  •  

  • #seattlephotographer
  •  

  • #seattlelife
  •  

  • و غیره

برای هر پست از حداقل یا دو یا سه هشتگ مکان محور استفاده کنید ، به همراه هشتگ های انتخابی دیگر. با انتخاب انواع هشتگ ، به احتمال زیاد به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود خواهید رسید.

ایجاد هشتگ های مارک شده برای کمپین های محتوای تولید شده توسط کاربر

ایجاد هشتگ (های) خاص برای تجارت و استفاده از آن هشتگ در پست های شما می تواند به شما کمک کند تولید مکالمات و پیگیری موارد ذکر شده از نام تجاری خود را انجام دهید ، مهم نیست که در آن برنامه اتفاق می افتد. موفق ترین سازمان ها هشتگ های اطراف مسابقات ایجاد می کنند و همیشه نام تجاری آنها را شامل می شود ، مانند کمپین محبوب #ShareaCoke یا #NationalFriedChickenDay KFC. بسیاری از مارک ها با محتوای تولید شده توسط کاربر مبارزه می کنند ، اما اینستاگرام این فرصت را می دهد که به راحتی با شبکه هشتگ خود این مسئله را تغییر دهید. اکثر مشتریان خوشحال هستند که مارک هایی را که دوست دارند به آنها کمک کنند (و به تبلیغ آنها کمک می کنند). آنها فقط منتظر یک فرصت ساده هستند و درخواست انجام این کار را دارند!

مثال زیر را از کمپین #BeAccept AirBnB مشاهده کنید ، که تعهد مارک در خدمت به افراد با همه پیشینه ها و قومیت ها را برجسته کرد. این کارزار با یک ویدئو آغاز شد ، که پس از آن عکس هایی مشاهده شد که داستان های مختلف پذیرش را به اشتراک می گذارند.

نتیجه گیری

به مثالهایی در مورد هشتگ استفاده شما در پست های خود به کاربرانشان فید کنید و از آنها بخواهید که پاسخ دهند. به عنوان مثال ، اگر هشتگ شما به دنبال تظاهرات نام تجاری لباس “Lemon” است ، می توانید بنویسید ، “به ما نشان دهید که چقدر #LoveLemon دارید. ما بهترین پست ها را در کانال خود خواهیم داشت! “

استفاده از هشتگ در حساب اینستاگرام شما همیشه مورد آزمایش و خطا خواهد بود ، اما استفاده از این نکات می تواند به شما در شروع کار کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند رسانه های اجتماعی امروز ، با ما تماس بگیرید تا در مورد دوره های رسانه های اجتماعی ما اطلاعات کسب کنید.