نحوه استفاده از محتوای اجتماعی هدفمند برای به دست آوردن جوایز فروش

استراتژیهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بهینه بیش از نشان دادن نام تجاری شما درگیر هستند. محتوا کلیدی است و بازاریابی هدفمند ، هنگامی که از بزرگترین مزیت آن استفاده شود ، آنچه را که ما درباره چرخه فروش می دانیم گنجانیده می کند تا به شما در دستیابی به حداکثر نتیجه برسد.

هر برند و شغلی برای رقابت و موفقیت در بازار امروز باید یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی تعریف شده داشته باشد. تعداد فزاینده معاملات از طریق کانال های دیجیتال به اتمام رسیده و مشاهده می شود و خرید آنلاین به طور فزاینده ای محبوب می شود. در سال ۲۰۱۵ ، خرده فروشی تجارت الکترونیکی در سراسر جهان به ۱٫۶۷ تریلیون دلار آمریکا رسیده است. پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۸ این رقم به ۳٫۰۲ تریلیون دلار آمریکا برسد.

دیجیتال

یکی از راههای بسیار مؤثر که می توانید یک مزیت رقابتی لازم را پرورش دهید ، تقویت مهارت دیجیتالی خود با آموزش های اساسی است. می توانید Mini Ebook ما را بارگیری کنید تا دریابید که چگونه می توانید مهارت دیجیتالی خود را ارتقا دهید.

استفاده از برخی از این موفقیت فروش برای تجارت شما بسیار آسان است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک استراتژی هوشمندانه در رسانه های اجتماعی است. وقتی این کار را کردید ، می توانید از محتوای هدفمند در آن استراتژی استفاده کنید تا فروش بیشتری کسب کنید و به اهداف تجاری خود برسید!

در سال ۲۰۱۵ ، خرده فروشی تجارت الکترونیکی در سراسر جهان به ۱٫۶۷ تریلیون دلار آمریکا رسیده است. پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۸ این رقم به ۳٫۰۲ تریلیون برسد.

دلار

این توییت

آیا با چرخه فروش آشنایی دارید؟

چرخه فروش یا چرخه خرید ، فرایند شناسایی مشتری بالقوه و انجام آنها را برای انجام معامله توصیف می کند. به عبارت دیگر ، این فرآیندی است که توسط آن منجر به اسارت و پرورش می شود.

تحقیقات بازار نشان می دهد که نیمی از کل تولید شده بلافاصله آماده خرید نیستند ؛ با بازاریابی هوشمندانه ، این هدایتها برای تکمیل فرآیند پرورش داده می شوند.

چرخه فروش یا چرخه خرید مراحل زیر را برای مصرف کننده تشکیل می دهد:

۱ awareness آگاهی / کشف برند:

مصرف کننده ابتدا از محصول یا خدمات شما آگاهی می یابد. این معمولاً از طریق دهان به دهان ، قرار دادن محصول ، تبلیغات یا جستجوی هدفمند از طرف مصرف کننده حاصل می شود.

۲ ٫ ملاحظه و تحقیق:

در غیر این صورت به عنوان یک فرآیند انتخاب شناخته می شود. با استفاده گسترده ای از محصولات و خدمات ، مصرف کنندگان گزینه های خود را کشف می کنند تا به یک ترجیح شخصی برسند و به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها خریداری می کنند و کدام محصول یا خدمات را انتخاب می کنند ، نزدیکتر شوند.

۳ ٫ اعتبار سنجی:

این گسترده ترین مرحله از روند خرید برای مصرف کنندگان است. محصول یا خدمتی که انتخاب کرده اند از چند طریق اعتبار می یابد:

a. آموزش

مصرف کنندگان خود را در مورد محصول ، چگونگی قصد استفاده از آن و چگونگی عملکرد آنها برای آنها آموزش می دهند. این ممکن است با مشاهده فیلم های YouTube ، به عنوان مثال یا کاوش در وب سایت های شرکت حاصل شود.

ب. تأیید شبکه

به عبارت دیگر ، تأیید دوستان ، خانواده و همکاران. اینجاست که قدرت برندسازی به دست می آید. به ویژه برای آن دسته از مشتریانی که دارای مارک تجاری هستند ، تصویب می تواند تنها بر اساس نام تجاری باشد نه بر جوانب مثبت یا منفی محصول خود.

ج. بررسی شخص ثالث

با خواندن رتبه بندی ها و بررسی های آنلاین ، مصرف کنندگان اعتبار بیشتری کسب می کنند که کالای مورد نظر برای آنها مناسب است. بررسی های مثبت آنلاین یک محرک قدرتمند در روند فروش برای همه چیز از اتومبیل گرفته تا کتاب و حتی برای ملاحظاتی مانند خدمات به مشتری است. بررسی ها می توانند فروش را خراب کرده یا خراب کنند.

۴ ٫ تصمیم به خرید:

در اینجا مصرف کننده آماده نهایی کردن خرید خود است. انجام این کار برای آنها آسان است! پس از اتمام خرید ، راهی برای فروش های آینده هموار شده و منجر به تولید بیشتر می شود.

چگونه محتوای رسانه های اجتماعی می تواند فروش را هدایت کند؟

رسانه های اجتماعی به یک تجارت یا مارک تجاری کمک می کنند تا با تعامل با مصرف کنندگان زودتر در چرخه فروش و همچنین با تقویت ، حفظ و رشد روابط تجاری با مصرف کننده ، فروش را هدایت کنید. همچنین برای نشان دادن بینش یک مارک در بازار و مشتریان آن چه بسیار ارزشمند است.

تحقیقات نشان داده است که ۸۷ درصد مشتریان B2B پیش از تصمیم گیری نهایی در مورد محصولات و خدمات در رسانه های اجتماعی تحقیق می کنند. ۲۰ سال پیش داشتن وب سایت معیار یک سازمان مشروع بود؛ امروز با داشتن یک رسانه اجتماعیحضور بسیار مهم است و مشاغل در مورد نحوه ارائه نام تجاری آنها به صورت آنلاین مورد داوری قرار می گیرند.

کافی نیست فقط برخی از حسابها را در شبکه های رسانه های اجتماعی تنظیم کنید و انتظار داشته باشید که فوراً تولید سرب و بسته شدن فروش را آغاز کنید. همه دنبال کنندگان ، لایک ها ، نظرات و اشتراک گذاری های موجود در جهان قصد ندارند سود برای برند شما را ترجمه کنند ، مگر اینکه از این تعامل سرمایه گذاری کنید!

سرمایه گذاری

پس چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

     

  • تعامل هدفمند با مشتریان فعلی و آینده نگر
  •  

  • ارزش نمایشی
  •  

  • تمایز برند شما از رقبای خود

وقتی شکاف بین مصرف کننده ، پلت فرم رسانه های اجتماعی و روند چرخه فروش را بالا می برید ، ارزش بازاریابی رسانه های اجتماعی افزایش می یابد.

در طرح بزرگ چیزها ، خریدهای نسبتاً معدودی صرفاً بر اساس پست های رسانه های اجتماعی انجام می شود. پس نکته چیست؟

فروش اجتماعی ابزاری اضافی است که می توانید از آن برای افشای نیازها و خواسته های مشتری خود ، نشان دادن ارزش در محصول خود ، به هویت و قرار گرفتن در معرض برند خود ، و تمایز برند خود از بسته استفاده کنید.

چرخه فروش از منظر فروشنده

برای فروشنده ، روند فروش کمی بیشتر از آن است که برای مصرف کننده درگیر باشد:

     

  1. ایجاد آگاهی و تولید سرب
  2.  

  3. تغذیه منجر می شود
  4.  

  5. ساختمان شهرت نام تجاری
  6.  

  7. شتاب
  8.  

  9. وکالت
  10.  

  11. هدف گذاری و اندازه گیری ها

همه این مراحل را می توان از طریق کانال های رسانه های اجتماعی مارک شما بهبود بخشید. ایده این است که منجر به جذب خود شوید و آنها را از طریق روند فروش به اتمام هدایت کنید. در حالت ایده آل ، آنها بازخورد مثبت را پشت سر می گذارند و به تولید راه های جدید کمک می کنند.

مدل فروش سنتی شامل تولید سرب و قدم زدن آنها از طریق فرایند بسته شدن فروش است. در عصر دیجیتالی امروز ، سفر به تصمیم مشتری تغییر کرده و به چرخه ای از تجربه ، دفاع ، توجه ، ارزیابی و خرید تغییر کرده است که پیوند با مارک تجاری یک گام بسیار مهم است. مصرف کننده بسیار بیشتر کنترل دارد.

بنابراین چگونه می توانید از حضور رسانه های اجتماعی خود برای تکمیل چرخه فروش استفاده کنید؟ از طریق محتوای مفید و مفید

محتوای برتر معامله را بسته می کند

رویکرد به محتوا باید براساس مراحل چرخه فروش باشد. شما باید محتوایی را تهیه کنید که قابل استفاده برای مرحله فرآیند خریدار باشد. این به معنی ارائه پست هایی است که در هر مرحله قرار دارند.

آگاهی از برند

محتوا باید برای تولید سرب ، سبک ، مختصر و در عین حال آموزنده ، جذاب و چشم نواز باشد. این باید برخلاف یک محصول خاص ، مربوط به صنعت شما باشد. این به مصرف کنندگان نشان می دهد که آنها به آنچه می فروشید نیاز دارند. محتوا ممکن است شامل فیلم ها ، اینفوگرافی ها ، تصاویر ، نکات یا پست های وبلاگ باشد – همه با هدف افزایش تعامل!

ملاحظه و تحقیق

پیشروهای شما اکنون از مارک و محصول شما آگاه هستند. محتوا باید مزایای محصول و همچنین مضرات عدم وجود آن را به نمایش بگذارد. اعتبار برند را از طریق محتوای ارزشمند بسازید – به عنوان مثال پیوندهایی به پست های وبلاگی آموزنده. نظرسنجی ها را ارسال کنید ، سؤال کنید ، نظرسنجی انجام دهید و از آنها بازخورد بخواهید: هدف از این کار تشویق تعامل و پاسخ است.

اعتبار سنجی

از مزایای محصول خود تقویت کنید. شامل مقایسه ها ، آزمایش های رایگان یا ارائه جوایز می شود. رویدادها همچنین می توانند بسیار مؤثر باشند. محتوای تولید شده در مصرف کننده می تواند بسیار مؤثر باشد و همه اینها به آشنایی با برند کمک می کند.

تصمیم به خرید

برای ایجاد یک رابطه شخصی با دنبال کنندگان خود درگیر شوید. از آنها بخاطر خریدشان و درجایی که مناسب است ، به فروش برسانید.

بعد از خرید

وفاداری و تشویق خرید را تشویق کنید. بازخورد بخواهید و نشان دهید که برای نظرات مشتریان خود ارزش قائل هستید. پاداش وفاداری را به روشی ملموس ادامه داد. برای مراجعه به آنها پاداش دهید و به همه درخواست های پشتیبانی مشتری از طریق رسانه های اجتماعی پاسخ دهید.

نکته مهم بازاریابی هدفمند از طریق رسانه های اجتماعی تعامل در وهله اول و مهم ، تعامل با مصرف کنندگان و سپس به سمت تجارت در تجارت است.

مخاطب مشغول بازدید از پروفایل های رسانه های اجتماعی شما بیشتر ، آنها را با دیگران به اشتراک می گذارند و هنگامی که زمان خرید فرا می رسد ، نام تجاری خود را به خاطر می آورند.

۳ مورد دیگر که باید بدانید

۱ ٫ اهمیت قصه گویی

قصه گویی در رسانه های اجتماعی عالی ، هویت نام تجاری شما را برای توصیف مشخص و تیزتر خواهد کردآن را از رقابت خود و بهبود خط پایین خود را. با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند. بنابراین یک پیام قابل اعتماد و منسجم را برای ارائه به مخاطبان مورد نظر خود انتخاب کنید ، در نحوه انتقال این پیام خلاق باشید و بستر قصه گویی رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید که برای نام تجاری شما کار می کند. از کلمات ، تصاویر ، نیش های صدا و فیلم استفاده کنید. معتبر ، جهانی و واضح باشید و از گفتن داستان لذت ببرید!

۲ strategy استراتژی رسانه های اجتماعی خود را سر و صدا کنید:

تأثیر رسانه های اجتماعی طی چند سال گذشته صخره ای آسمانی شده است. زمان آن فرا رسیده است که به گروه موسیقی بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید. اگر یک بازاریاب B2B هستید ، برای مثال LinkedIn باید به سکوی خود بروید. ما می توانیم نحوه ایجاد و اجرای استراتژی رسانه های اجتماعی متناسب با نیازها و اهداف شغل خود را به شما نشان دهیم
اینجا.

۳ from از اشتباهات خود بیاموزید:

تا حدی که این روند برای اولین بار انجام می شود آزمایش و خطا خواهد بود و یادگیری از اشتباهات شما یک بخش ارزشمند و مهم آن است. رهنمودهای فوق را در استراتژی تعامل با رسانه های اجتماعی خود به کار ببندید و آنچه را که برای شما و مارک تجاری شما مفید است ، دنبال کنید. بهترین استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی سطح بالایی از جذب مخاطب را تسهیل می کند و نتایج قابل توجهی و قابل اندازه گیری را ایجاد می کند. قبل از آنکه بدانید ، یک طرفدار فروش اجتماعی خواهید بود! بیاموزید که چگونه با استفاده از تکنیک های فروش اجتماعی ، فروش سریعتر و آسان تری کسب کنید.

بروشور

بارگیری کنید

علاقه مندید

درباره آدم هولاهان

آدم نویسنده است
سس مخفی رسانه های اجتماعی و مدیر عامل ترافیک وب که کار می کند. هدف او کمک به شما در ایجاد یک حضور آنلاین قدرتمند است که باعث رشد و تسریع در چاپ جهانی پا می شود. برای بینش های ارزشمند استراتژی رسانه های اجتماعی ، می توانید در لینکدین با آدم ارتباط برقرار کنید ، یا در توییتر او را دنبال کنید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

بروشور دوره فروش دیجیتال و اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، RepublicThailan متحدهdTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks & Caicos IslandsTuvaluUgandaUkrainUmar های امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا جزایر دور افتاده اروگوئه ازبکستانVanuatuVenezuelaViet NamVirgin جزایر ، انگلستانتوا
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL