نحوه استفاده از اتوماسیون بازاریابی برای تولید سرب

احساس فشار برای زمان؟ با هدف رسیدن به اهداف و اهداف برای رسیدن به ، زمان می تواند یکی از بزرگترین تنگناها برای رشد کسب و کار شما باشد.

اتوماسیون بازاریابی – فرایند استفاده از نرم افزار برای اتوماسیون برخی از جنبه های تولید سرب و روند بازاریابی شما – به کسب و کار شما این توانایی را می دهد تا بدون سرمایه گذاری زمانه دسترسی و فروش سنتی ، نتایج بهتری را به دست آورد.

سرمایه گذاری

فقط چند سال پیش ، اتوماسیون بازاریابی یک فناوری جدید بود و مورد استفاده گسترده قرار نمی گرفت. در طی ۱۰ سال گذشته تعداد زیادی از سکوهای اتوماسیون بازاریابی ظاهر شده اند که هدف همه افراد از بلاگرها گرفته تا شرکت های بزرگ است تا ضمن صرفه جویی در وقت ، بازار را به طور موثرتر بازاریابی کنند.

بیشتر مشاغل توجه کرده اند. براساس EmailMonday ، ۴۹٪ از شرکت ها قبلاً از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند. استفاده از اتوماسیون بازاریابی ارتباط نزدیکی با موفقیت کسب و کار دارد ، در حالی که شرکتهای برتر کلاس ۶۷٪ بیشتر از سیستم عامل اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند.

در این راهنما ، اصول استفاده از اتوماسیون بازاریابی را برای ایجاد کارآمد و مقرون به صرفه سرب برای تجارت خود به شما کمک خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم تا در زمان آزادسازی و رسیدن به اهداف خود ، بدون فشار روانی ، بار کاری و فوریت ، به اهداف خود برسید.

اتوماسیون بازاریابی دقیقاً چیست؟

اتوماسیون بازاریابی شامل استفاده از نرم افزار برای خودکارسازی بسیاری از بازاریابی و انجام وظایف ژنرال است که در حال حاضر خودتان مدیریت می کنید.

متداول ترین شکل اتوماسیون بازاریابی اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل است. با استفاده از نرم افزاری مانند Drip ، ConvertKit یا Infusionsoft ، می توانید کل فرآیند بازاریابی ایمیل خود را ، از ترتیب اولیه انتخاب و پیگیری تا ایمیل رفتاری ، خودکار کنید.

این بدان معناست که وقتی مشتری بالقوه برای دریافت ایمیل های شما تصمیم می گیرد ، می توانید برای آنها پیامهایی بفرستید که برای افزایش علاقه آنها به محصول یا خدمات شما ایجاد شده باشد ، سپس ایمیل های خود را بطور خودکار بر اساس رفتار خود تنظیم کنید.

هر کمپینی که اجرا می کنید توسط یک گردش کار اتوماسیون کنترل می شود – مجموعه ای از قوانینی که شما ایجاد می کنید برای کنترل محتوای دریافت کننده و اقدامات مورد نیاز برای دریافت آن.

اگر مشتری خرید کوچکی انجام دهد ، نرم افزار اتوماسیون بازاریابی شما می تواند به طور خودکار آنها را به یک لیست “خریدار” اضافه کند و برای آنها محتوا ارسال کند که برای ترغیب آنها به خرید بزرگتر ، امضای توافق نامه خدمات یا تکمیل اهداف دیگر برای آنها ارسال شود.
توافق

اگر مشتری از صفحه خاصی در وب سایت شما بازدید می کند ، می توانید آنها را به یک لیست خاص اضافه کنید و محتوای مرتبط با موضوع مورد نظر خود را ارسال کنید.

به یک معنا ، اتوماسیون بازاریابی به شما امکان می دهد تا به رفتار مشتری پاسخ دهید همانطور که یک شخص واقعی انجام می دهد ، به شما امکان می دهد تلاش های بازاریابی خود را بطور خودکار انجام دهید در حالی که بازاریابی خود را در حد امکان برای هر چشم اندازی مرتبط می کنید.

حتی می توانید از اتوماسیون بازاریابی برای شناسایی چشم انداز برتر خود استفاده کنید و آنها را در گزارش های فروش درج کنید.

نتیجه نهایی یک فرآیند بازاریابی مؤثرتر است که به خودی خود منجر به تولید سرب می شود و به تیم شما فرصت بیشتری می دهد تا روی کارهای بزرگ تصویر مانند تبدیل منجر به مشتری و رشد تجارت خود تمرکز کند.

بروشور