چگونه می توان محتوای سازمان شما را ویروسی کرد – درسهایی از عناوین ۱۰۰m

ما می دانیم که ایجاد محتوای اشتراکی که موجب ایجاد تعامل و پیوند شود ، بخش اساسی هر استراتژی بازاریابی است. به حدی که ۶۳٪ از B2B و ۶۰٪ بازاریابان B2C متعهد به بازاریابی محتوا هستند.

بازاریابی محتوا

با این حال ، این فداکاری و تأثیر ناشی از آن به معنای سونامی محتوا در آنجا است. هر روز ۶۵۶ میلیون توییت و بیش از ۴ میلیون ساعت محتوا در یوتیوب بارگذاری می شود ، و این فقط دو کانال رسانه اجتماعی است! ما در سنی قرار داریم که مارک شوفر “شوک محتوا” نامیده می شود – جایی که محتوای بیشتری تولید می شود از ظرفیت مصرف ماست. این نتیجه فشار بیش از هر زمان دیگری برای ایستادگی است.

بنابراین در این عصر اشتراک در زمان واقعی چگونه سازمانی اطمینان می دهد که محتوای آن موج می زند در دریای محتوا؟ در این وبلاگ ، بر اساس مباحث موجود در جلسه اخیر شورای مشاوره صنعت ، ما ۳ روش اصلی را برای اطمینان از محتوای شما بهترین فرصت برای ویروسی بررسی می کنیم.

۱) عناوین

به نظر می رسد واضح است اما عناوین کلیدی برای هر محتوا هستند. پس از همه ، این اولین چیزی است که افراد می خوانند چه در یک وبلاگ باشد و چه در یک آگهی تبلیغاتی ، و برای اینکه یک شخص بتواند کلیک کند ، باید سریع توجه آنها را جلب کند. همانطور که دیوید اوگلیوی اظهار داشت ، تا زمانی که عنوان خود را نوشتید ، تاکنون ۸۰ سنت از دلار بازاریابی خود را صرف کرده اید.

دلار

در تجزیه و تحلیل ما از ۱۰۰ میلیون مقاله در BuzzSumo ، دریافتیم که تنها ۴٪ (۴،۵۰۰ از ۱۱۴،۰۰۰ ارسال) از ۱۰۰ سایت برتر B2B بیش از ۳،۰۰۰ سهم کسب کرده اند. هنگامی که در یک میلیون سایت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت ، میانگین ۸ اشتراک ناخالص بود. اگر ۸ سهم کسب کنید ، احتمالاً احساس می کنید وقت خود را تلف کرده اید.

ایجاد یک تیتر قابل کلیک قابل قبول نیست ، اما راه هایی برای تقویت “دوست داشتن” عناوین شما وجود دارد تا بتوانید محتوای خود را تا آنجا که ممکن و به طور گسترده به اشتراک بگذارید.

عنوان اول را در نظر بگیرید

بنابراین شما یک مقاله عالی ایجاد کرده اید و آماده اشتراک گذاری آن هستید. برای بسیاری از ما ، عنوان بعد از ایجاد مطالب به ویژه در مورد فرم های طولانی تر مانند وبلاگ ها یا مقالات پالس ، آخرین کاری است که باید انجام دهد. متأسفانه ، این روش اشتباهی برای نزدیک شدن به آن است.

بهترین راه برای ایجاد یک تیتر خوب این است که ابتدا به آن فکر کنید. به کلمات کلیدی خود که در گذشته طنین انداز شده اند نگاه کنید و چند عنوان بنویسید ، نه فقط به یک فکر کنید که انجام خواهد داد. ابزاری مانند تولیدکننده ایده های وبلاگ HubSpot و Co-Schedule برای تولید عناوین بسیار مفید هستند در حالی که BuzzSumo به شناسایی کلمات کلیدی یا دامنه کمک می کند تا ببینند کدام محتوا بیشترین اشتراکی و مرتب سازی براساس شبکه دارد.

ایده

به عنوان مثال در اینجا مقاله هایی وجود دارد که “آینده” و “بازاریابی” را با عملکرد آنها در لینکدین طبقه بندی کرده اند:

برندی که این کار را به خوبی انجام داده و به نتیجه می رسد Buzzfeed است که محتوای آن مرتباً ویروسی می شود. برای آنها ، نویسندگان محتوا باید ۲۵ عنوان را در هر مقاله تولید کنند و A / B را قبل از تصمیم گیری در مورد کانال های مختلف طنین انداز ، آن را تست کنند.

< آن را برای کانالهای مختلف تغییر دهید

اشتباهی که اغلب شرکتها مرتکب می شوند استفاده از همان مطالب برای همه کانال ها است. هر شبکه اجتماعی از نظر جمعیتی و USP خاص خود را دارد و نکته اصلی برای اشتراک گذاری محتوای شما ، متناسب سازی آن با مخاطبان است.

به عنوان نمونه از فیس بوک استفاده کنید. در تجزیه و تحلیل ما از ۱۰۰ میلیون عنوان ، عباراتی وجود داشته است که دوباره زمان و زمان طنین انداز است. ۳ نفر برتر بودند:

     

  • شما را می سازد
  •  

  • به همین دلیل
  •  

  • آیا می توانیم حدس بزنیم

در حالی که وقتی به لینکدین نگاه می کنید ، عباراتی که بهترین عملکرد را داشتند عبارت بودند از:

     

  • آینده
  •  

  • روش های X برای
  •  
  • باید بدانید

این تفاوت بین سیستم عامل ها را نشان می دهد. در فیس بوک ، عناوینی که قول داده اند تأثیر بگذارند ، اما در لینکدین از نظر مخاطب که می خواهد مشکلی را حل کند یا چگونگی انجام کار مؤثر را ببیند ، آینده نگر تر و عملی تر است.

مشکلی

به یاد داشته باشید که متن برای عناوین خوب کار می کند. “در بودجه” به عنوان یک عبارت در فیس بوک کار نمی کند اما در Pinterest طنین انداز است. بنابراین به محتوا و نحوه استفاده از آن در سیستم عامل های مختلف فکر کنید. این یک تلاش است ، اما ارزشش را دارد

انجام آزمایش A / B انجام دهید

یک راه عالی برای اطمینان از ضربه زدن به یادداشت های مناسب با مخاطب مورد نظر خود ، آزمایش A / B است. در حالی که این می تواند وقت گیر باشد ، جوایز را باز می گیرد. هنگامی که نوشتن عناوین آزمایش تقسیم می شود ، فراتر از کلیک ها به عنوان یک اندازه گیری از موفقیت به نظر می رسد و همچنین درگیری مانند اظهار نظر ، اشتراک و لایک را در نظر می گیرید.

می توانید عناوین آزمون A / B را با انتخاب مواردی که می خواهید تست کنید و آنها را در یک سیستم عامل مانند Twitter یا لینکدین به اشتراک بگذارید ، انتخاب کنید. به عنوان نمونه از بافر استفاده کنید. هنگام ایجاد عناوین ، آنها طوفان مغزی ۵-۱۰ و تصمیم گیری در مورد ۲ تیتر مورد نظر. آنها را ارسال کنید (ایده آل به موقع در کنار هم قرار بگیرید تا تجزیه و تحلیل آسان تر شود) و سپس trآن را در تجزیه و تحلیل جستجو کنید تا ببینید کدام یک از بهترین عملکردها است.

تلفیق تست A / B در عناوین محتوای شما نه تنها باعث افزایش اشتراکی می شود بلکه به شما کمک می کند تا در سیستم عامل های مختلف اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان خود کسب کنید.

طول را در نظر بگیرید

طول یک تیتر می تواند بر محتوای شما تأثیر بگذارد و ممکن است طولانی تر از چیزی باشد که فکر می کنید! تجزیه و تحلیل ما نشان داد که درگیری های فیس بوک در ۱۵ کلمه به اوج خود رسیده و برای محتوای B2B به ۲۵ پاسخ داده شده است. با این حال ، در لینکدین ، تعداد بهینه کلمات برای درگیر کردن مشارکت از طریق اشتراک گذاری به طور قابل توجهی در ۷ تا ۱۲ کلمه پایین است.

۲) قبیله ای

“آنچه قبایل هستند ، یک مفهوم بسیار ساده است که به ۵۰،۰۰۰ سال بر می گردد. این در مورد هدایت و اتصال افراد و ایده ها است. و این چیزی است که مردم برای همیشه می خواستند. … اکنون ، به لطف اینترنت ، به لطف انفجار رسانه های جمعی ، به لطف بسیاری از موارد دیگر که در جامعه ما در سراسر جهان حباب می کند ، قبایل در همه جا هستند. – ست گودین

رسانه های اجتماعی به طرز غیرقابل برگشتی نحوه برقراری ارتباط را تغییر داده اند و در نتیجه ، میزان محتوایی که به آنها دسترسی داریم رشد کرده است و همچنان رو به رشد است. این تغییر ارتباطات باعث ایجاد جوامع آنلاین یا “قبیله ها” شده است که در یک هدف یا هدف سرمایه گذاری می شوند.
سرمایه گذاری

نمونه بارز آن در عرصه سیاسی است که افراد برای پخش نظرات خود به رسانه های اجتماعی می روند – مثبت یا منفی. هنگامی که فاجعه گرینفل در انگلستان اتفاق افتاد ، مردم برای اظهار نظر و ارسال مطالب و به اشتراک گذاری های پدیدار در شبکه ها به اینترنت رفتند.

قبیله گرایی به یک رفتار ذاتی انسان ، نیاز به گفتن داستان و آموختن از دیگران ، تغذیه می کند. این امر فراتر از سیاست است به افرادی که مایل به تبادل تجربیات شخصی هستند و رسانه های اجتماعی مکان مناسبی برای انجام این کار از نظر ایجاد ارتباط و دستیابی است.

به عنوان روشی برای به اشتراک گذاشتن محتوا یا حتی قبیله ویروسی ، به مارک های تجاری راهی برای ارتباط با مشتریان خود به روشی شخصی ارائه می دهد و ارزش خود را از طریق جامعه ای ارائه می دهد که می تواند زندگی آنها را ارتقا بخشد. یک مثال عالی و مورد علاقه شخصی من “خانواده هلدینگ است …” است که یک سری ویدئویی است که با استفاده از فیس بوک ، با استفاده از فیس بوک ، شراب را با موقعیتهای خانوادگی جفت می کند ، زیرا این سیستم عامل ۸٫۹ میلیون بازدید دارد.

برندهایی که به عشایر وصل می شوند می توانند با ارتقاء وفاداری در بین مشتریان و ایجاد تبشیرهای تجاری ، این مزایا را ببینند. همچنین می تواند باعث احترام به برند شود و در ضمن کمک به یک سازمان در توجه مشتریان خود از این امر آگاه شود.

۳) فیلم

پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۹ ویدیو بیش از ۸۰٪ از ترافیک اینترنت را ادعا کند ، در حالی که افزودن ویدیو به ایمیل های بازاریابی می تواند نرخ کلیک را از ۲۰۰-۳۰۰٪ افزایش دهد. بدون در نظر گرفتن فیلم ، هیچ استراتژی بازاریابی محتوا کامل نیست.

در فیس بوک ، فیلم به خصوص با مخاطبان خود خوب عمل می کند. در حقیقت ، میانگین ارسال به ۱۲٫۰۵٪ از کل مخاطبان صفحه می رسد و بالاترین میزان تعامل (نظرات ، لایک و اشتراک) را دریافت می کند. این در مقایسه با سایر قالب های محتوا مانند پیوندها (۷٫۸٪) و به روزرسانی وضعیت (۴٫۵٪) است.

وقتی صحبت از موضوعات می شود ، مواد غذایی ، مد و حیوانات خانگی بسته بندی را حاکم می کنند. درست مانند عناوین ، طول فیلم ها مهم است ، ایده آل بودن آن ۶۰-۹۰ ثانیه است. با این حال ، این تغییر در فیس بوک لایو در جایی که با افزایش تعامل در ۱۵ دقیقه اول و پس از کاهش سرعت بهتر باشد ، بهتر است. همانطور که انتظار می رفت ، رایج ترین واکنش ها به فیلم های فیس بوک ، خنده و عشق است ، گرچه در Facebook Live آنهایی که طنین انداز می شوند خوشحال یا غمگین هستند. شما احتمالاً نمی خواهید افرادی که از ویدیوی زنده Facebook خود می خندند …

ویدیوهای دیگر که در فیس بوک مؤثر هستند راهنمایی ها و نکاتی هستند. بسیاری از مارک های تجاری با ایجاد سری هایی که بینندگان را درمورد چیزی که به آنها علاقه مند هستند آگاه می کنند. از این مزایا به عنوان برندی استفاده کنید که از ویدیوی زنده Facebook استفاده می کند و به طور موثری ترفندهای هفتگی را ارائه می دهد که به کاربران نشان می دهد چگونه از محصولات خود استفاده کنند. نتیجه؟ بیش از ۳۰،۰۰۰ بازدید از هر فیلم.

همان نوع تأثیرگذاری در لینکدین پیش بینی می شود ، اما با اضافه شدن ویدیو فقط در چند هفته گذشته ، داشتن اطلاعات در مورد آن خیلی زود است. ما نحوه عملکرد ویدیوی لینکدین را با گذشت زمان بررسی خواهیم کرد.

محتوا روشی مؤثر برای برقراری ارتباط با مشتریان است ، اما هنری برای انجام موفقیت آمیز آن وجود دارد. شما باید الهام بگیرید ، بلکه به داده ها نیز نگاه کنید و ببینید چه چیزی برای بخش شما و رقبای شما کار می کند. با عناصر بسیار جفراموش نکنید که برای ایجاد محتوای عالی ، یک استراتژی ایجاد کنید ، مهم است که استراتژی ایجاد کنید که هم از رفتار گذشته (هم محتوای شما و هم مشابه آنها) و روندهای آینده آگاه باشد.

اگر شرکتی هستید که به دنبال بهینه سازی محتوا است ، برخی تحقیقات را انجام دهید. دریابید که چه چیزی در صنعت شما مؤثر است و آنچه را که در بخش خاصی برای مخاطبان خاص انجام می دهد ، خوب ارزیابی کنید. سعی کنید و مفید باشید ، سعی نکنید و فروش کنید. ابتدا به آموزش فکر کنید و سپس یک نقشه محتوا تهیه کنید تا از بقیه حمایت کنید.

استفان والش

او در کمک به تیم های یادگیری ، فروش و بازاریابی برای دستیابی به اهداف خود با فناوری ، محتوا و خدمات عالی اشتیاق دارد.

استفان والش

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت